چنانچه شما برای پشتیبان گیری یا بازیابی از iCloud با اختلال مواجه شدید ، این احتلال به احتمال بسیار زیادی از iCloud است و نه از اپلیکیشن واتساپ شما .
چنانچه شما هم جز آن دسته از کاربران آیفون هستید که نمی توانید فایل پشتیبان ایجاد کنید، لطفا مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:
* در گام اول شما باید اطمینان خاطر یابید که با اطلاعات صحیح وارد iCloud شده اید.
* سپس اطمینان حاصل فرمایید که درایو iCloud فعال است، بروید به iPhone Settings > iCloud و و مسیر ذکر شده را مو به مو چک کنید.
* چنانچه سیستم شما روی iOS 7 هست، به جای iCloud مشاهده می کنید : Documents & Data .
* در صورتی که شما تمایل دارید پشتیبان گیری را روی iOS 7 به انجام رسانید ، و اطمینان یابید که هیچ تلفن همراه دیگری با Apple ID شما هرگز iCloud را فعال نکرده باشد.
* چنانچه شما iCloud را روی سیستم یا تلفن همراه دیگری با Apple ID خود فعال نموده باشید، قادر نیستید که روی iOS 7 اطلاعات آپلود نمایید . در صورتی که شما iCloud درایو را قبلا فعال و جدد خاموش کرده باشید، باز هم روی iOS 7 قادر نیستید فایل پشتیبان تهیه فرمایید . شما باید به iOS 8 یا جدیدترارتقا داده باشید تا بتوانید فایل پشتیبان تهیه نمایید.
* حتما اطمینان حاصل کنید که iCloud شما برای پشتیبان گیری فضای خالی کافی در اختیار دارید . شما به راحتی می توانید که فضای موجود در iCloud را با پیمودن مسیر زیر مشاهده نماییدiPhone Settings > iCloud > Storage.
* چنانچه شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید پشتیبان گیری را با دیتای موبایل به انجام رسانید ، پس فراموش نکنید که حتما که اینترنت تلفن همراه شما فعال باشد:
* برای iOS 8 و به روز تر رفته و این مسیر ذکر شده را به ترتیب طی کنید iPhone Settings > Cellular و iCloud Drive را فعال کنید.
* برای iOS 7 رفته و در ادامه به iPhone Settings > iCloud > Documents & Data > و Use Cellular Data را لمس کنید.
از اینکه وقت گذاشتید و این مطلب را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم امیدوارم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.
منبع: لایک فیک ایسنتاگرام